PrePaidGSM.net Forum (Archived)


Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Old
  (#1)
dohouch (Offline)
Junior Member
Amateur Member
 
Posts: 27
Join Date: 22 Jun 2007

Country:
Default 21-06-2009, 12:21

Quote:
Originally Posted by seal View Post
hi can somene check in regulations if this 100mb of data is from 00:00 or 24h round? I have very sloow connection this morning. I was using yoigo yesterday and was fine.
Quote:
Yoigo - Ayuda sobre los productos y los servicios de Yoigo.
¿Qué es horario peninsular?

Cada día empieza a las 00:00 y finaliza a las 24:00, no son 24 horas desde el inicio de la primera sesión. Por ejemplo, si tu primera conexión de un día la haces a las 23:55, a las 00:00 se considera que ya es otro día distinto y tendrás que pagar otros 3 € más para seguir navegando (sin impuestos).

Recuerda que nuestras tarifas se rigen por ese horario, el peninsular. O lo que es lo mismo, que estés donde estés, el día lo contamos desde las 00:00 horas de la península y termina a las 24:00. Si estás en Canarias allí el día empezará pues a las 23:00 y acabará a las 23:00, suena un poco lío pero es muy fácil. Tú piensa siempre en qué hora es en la península (los de la península siempre piensan en el solecito que tenéis vosotros).
Looks like the day runs from 00.00 to 24.00, (on the mainland, on the Canaries it runs from 23.00 to 23.00, ios how I translate that) So starting at 23.00 it's €3 for the hour to 24.00
   
Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off




Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2025, vBulletin Solutions Inc.
vBulletin Skin developed by: vBStyles.com
© 2002-2020 PrePaidGSM.net