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snaimon (Offline)
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Default Thread gone - 26-05-2007, 00:31

Seems the info I posted on this has disappeared or I cannot find it.

T-MO has BLOCKED all calls to 423 #s even tho they are a roaming partner. FRAUD. I had CALLED customer care. Here is the written answer from T-MO answer and the in German from UM:

Dear Stanley Naimon,

Thank you, Stanley, for contacting T-Mobile and for providing me the
opportunity to help you. My name is Steve and I will be happy to answer
your questions today. I see you sent our online Customer Care group an
email regarding having difficulty sending text messages to a friend in
Liechtenstein. I know how frustrating it can be when you are unable to
contact friends and family so I can certainly look into this for you. I
do apologize, Stanley, for any inconvenience this may have caused.

Stanley I regret to inform you that I show that Liechtenstein is a
country that is blocked from making calls and text messages to. It only
might be possible to send messages to them if you were roaming
domestically on our network and I am sorry you were not aware of this
before.

If you have any further questions regarding this issue or other T-Mobile
services and features, Stanley, please reply to this e-mail referencing
case # 264841 and we will be pleased assist you. You may also call
Customer Care toll free at 1-800-937-8997 or 611 then SEND from your
phone and a representative will be happy to help you.

[BTW.... T-MO blocks several other countries.]

Sehr geehrter Herr Naimon,

Danke für den Einblick in Stil und Antwort der "Konkurrenz" in den USA! Wahrhaftig interessant zu sehen, mit welcher Methode hier versucht wird, Ihnen mehr oder weniger sanft die Verantwortung für ein angebliches Fehlinformiertseins in die Schuhe zu schieben! Herr Naimon, Sie sind nicht falsch informiert gewesen sondern wurden dies jetzt von jenem "Customer Care Specialist": vor ca. 3-4 Wochen fing T-Mobile USA nämlich erst mit dieser absurden Sperrung an. Intern heisst es wegen "Fraude". Das mag soweit sogar einen realen Hintergrund und die Sorge T-Mobiles um Ihre Kunden seine Berechtigung haben aber T-Mobile hat die ganze Nation Liechtenstein und nicht selektiv den evt. betroffenen Nummernbereich gesperrt.

Was Ihre Anregung an uns, uns bei T-Mobile zu melden, betrifft, so haben wir dies natürlich eigeninitiativ von der ersten Minute an getan, da sehr viele Kunden in den USA von der Sperrung betroffen sind. Wir informieren uns schon seit Anbeginn dieser Misère nach dem Hintergrund und regen eine etwas differenziertere Handhabung der Angelegenheit an aber bisher leider ohne zählbares Ergebnis. Uns bleibt uns nur aufrichtig bei Ihnen zu entschuldigen für diesen ganzen Mißstand, ohne eine direkte Verantwortung dafür zu tragen - ganz anders als T-Mobile, der den alten Service an Ihre Kunden nur wieder herstellen möge anstelle Ihnen "frustrierende" Erlebnisse zuzufügen.

Mit freundlichen Grüssen,
Paul Nick

[Basically, they (UM) have been trying to convince T-MO that the policy of TOTAL BLOCKING is wrong for some time but to no avail.]

Stan


Phones: DASH V3 (3)
Service: US T-MO post paid (2) - US T-MO prepaid (2) - UM+ - TravelSIM DE SIMYO - DE SUNSIM T-Mobile DE
Calling Cards: Onesuite Enjoyprepaid AT&T MCI Mobivox
   
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